Cum cumpar?
Procedura de achizitionare a produselor de pe site-ul OpticONE.ro a fost optimizata pentru a fi cat mai simplu pentru tine.
Pentru a cumpara produsul dorit trebuie sa-l adaugi in cos cu ajutorul butonului CUMPARA. Vei fi redirectionat automat spre cosul tau, unde poti finaliza comanda sau poti continua cumparaturile daca doresti achizitionarea mai multor produse.
Deasemenea, pe aceasta pagina poti introduce coduri de cupon pentru a primi reduceri. Valoarea totala a comenzii tale se va actualiza automat in fuctie de reducerile sau promotiile valabile in acel moment pe site.
Dupa ce ai pus in cos tot ce vrei sa cumperi, apesi butonul CUMPARA.
Pentru a finaliza comanda, beneficiezi de 2 optiuni:
1. poti cumpara fara sa iti creezi un cont pe site bifand optiunea Cumpara fara inregistrare.
Urmatorii pasi sunt destul de intuitivi, trebuind sa introduci numele tau si adresa si sa iti alegi metoda de plata si cea de livrare apoi apesi CUMPARA.
Vei primi un e-mail de confirmare a comenzii in cel mai scurt timp posibil.
2. poti cumpara inregistrandu-te pe site bifand optiunea Inregistreaza-te.
Aceasta optiune este la fel de simpla ca si prima, in plus trebuind doar sa iti alegi o parola pentru contul tau. Avantajele crearii automate a unui cont pe site sunt:
– acces rapid si facil la istoricul si starea comenzilor
– salvarea produselor favorite si partajarea acestora cu prietenii
– achizitionare rapida in viitor
Un alt avantaj important al inregistrarii pe site este si optiunea de a livra la adrese multiple. Daca doresti sa cumperi pentru mai multe persoane si doresti livrarea la diferite adrese, pe pagina cosului de cumparaturi trebuie sa alegi finalizarea comenzii prin Cumparaturi la adrese multiple.
Vei fi solicitat sa iti creezi cont pe site dupa care poti sa iti salvezi adresele la care doresti sa se faca livrarea. Pentru fiecare produs comandat vei putea alege adresa de livrare, si pentru fiecare adresa, metoda de livrare si cea de plata.
Daca ai nelamuriri sau intrebari, iti stam la dispozitie la telefon 0334.809.941 / 0770.377.380 sau pe email la office@opticone.ro
Cum platesc?
Plata produselor comandate online pe www.OpticONE.ro poate fi facuta in mai multe moduri: la livrare – ramburs, online – prin card bancar, sau prin transfer bancar, iar livrarea se face prin intermediul firmei de curierat TNT Express.
PLATA RAMBURS
Comanda se achita la livrarea efectuata de catre agentul serviciului de curierat rapid. Folosind aceasta metoda de plata, adresa de livrare trebuie sa fie aceeasi cu adresa de facturare astfel ca nu poti trimite un cadou direct altei persoane.
ONLINE / CARD BANCAR
Procesarea comenzilor prin card bancar se efectuaza de catre serviciul international MONEYBOOKERS in deplina siguranta pentru tine. Carduri acceptate: VISA, MASTERCARD, DINERS, AMERICAN EXPRESS, JCB, DELTA / VISA DEBIT, VISA ELECTRON.
TRANSFER BANCAR
In cazul in care optati pentru plata prin ordin de plata (OP) va rugam sa adaugati si numarul comenzii dumneavoastra pe documentul de plata. Datele necesare efectuarii platii sunt: SC Optic ONE SRL, Cont IBAN: RO 95 OTPV 2900 0013 1652 RO01 Deschis la OTP Bank Romania.
LIVRARE:
– prin curier rapid TNT Express, termenul de livrare fiind de 24-48 de ore.
Daca ai nelamuriri sau intrebari, iti stam la dispozitie la telefon 0334.809.941 sau pe email la office @ opticone.ro
GARANTIE
Conditii de intretinere si Garantie:
– Curatarea lentilelor va fi precedata de trecerea sub un jet de apa pentru îndepartarea prafului (este contraindicat stergerea lentilelor pe uscat);
– Curatarea se va face numai prin spalare cu detergenti lichizi si apa sau spray-uri speciale de curatat lentilele pentru ochelari;
– Anumite spray-uri speciale comercializate pe piata nu îndeplinesc normele din punct de vedere chimic, folosirea lor duce la deteriorarea lentilei sau a tratamentelor depuse pe aceasta;
– Curatarea va fi urmata de sergerea cu o laveta moale si curata (laveta microfibra livrata la achizitia produsului);
– Este contraindicat utilizarea unor substante chimice care pot degrada lentila sau straturile depuse pe aceasta (detergenti universali, solutii de curatat agresive, ce au în compozitie acizi sau baze etc);
– Este contraindicat punerea lentilelor în contact direct cu suprafete dure care le pot zgâria, pastrarea ochelarilor se va face numai în tocul sau saculetul Polaroid;
-Temperaturile ridicate (peste 80 de grade) pot deteriora lentilele (de exemplu : vara pe bordul autoturismelor).
– Fiecare pereche de ochelari achizitionata de la www.OpticONE.ro are garantia producatorului de 1 an. Aceasta acopera defecte de proiectare, productie si de material, dar exclude defectiuni sau daune cauzate de uzura si accident, rupere, neglijare sau abuz.
Schimb sau returnare produs
Prin intermediul platformei electronice www.OpticONE.ro sunt comercializate doar produse originale, marci premium. Astfel, iti putem garanta calitatea produselor pe care le cumperi online
Daca produsul cumparat nu este ceea ce ti-ai dorit, nu iti place, nu e conform cu prezentarea de pe site sau pur si simplu te-ai razgandit, il poti returna pentru a fi schimbat cu un altul sau pentru returnarea valorii intr-un interval de timp de 14 zile lucratoare de la data achizitiei.
Iti cerem doar ca produsele returnate sa fie in starea in care le-ai primit, fara urme ale utilizarii si in ambalajul original.
IMPORTANT: Daca produsul nu este in aceleasi conditii ca in momentul livrarii acesta nu poate fi returnat.
Daca ai nelamuriri sau intrebari, iti stam la dispozitie la telefon 0334.809.941 / 0770.377.380 sau pe email la office@opticone.ro.
PROCEDURA DE RETUR
Daca vrei sa returnezi un produs, trimite un e-mail la office@opticone.ro cu subiectul returnare produs si urmatoarele informatii:
– numele tau
– nr comenzii
– intervalul orar in care poate fi ridicat coletul ( de ex: 10:00 – 10:30)
– adresa de unde poate fi ridicat coletul (nu e obligatoriu sa fie adresa ta de acasa, poate fi si adresa de la servici)
– tipul coletului – bag sau box – greutate + dimensiuni (lungime, latime, inaltime)
– IMPORTANT: trebuie sa ne precizezi si daca vrei sa-l schimbi cu un alt model de produs sau vrei doar banii inapoi ( citeste sectiunea IMPORTANT de mai jos).
Dupa procesarea cererii tale de retur vei primi un e-mail cu documentele de transport pe care trebuie sa le printezi si sa le inmanezi curierului trimis de catre noi. Acesta se va prezenta la adresa specificata in intervalul orar specificat si va prelua coletul, returnandu-l catre noi, COSTUL returnarii incasat de curier fiind de 30 RON. Acest cost se va deduce din valoarea sumei de returnat (de ex. daca ai cumparat un produs de 100 RON, dar vrei sa-l returnezi si sa primesti banii inapoi, iti vom returna 100 – 30 adica 70 RON).
IMPORTANT
1. In cazul in care vrei sa-l schimbi cu un alt model de produs, vei primi un e-mail de la office@opticone.ro cu un cod de discount care va reduce urmatoarea ta comanda cu valoarea sumei de returnat (suma de returnat reprezinta valoarea produsului din care este scazuta valoarea transportului tur – retur de 30 lei aferenta schimbului). Produsul returnat trebuie sa fie in starea de nou, nefolosit cu toate accesoriile si etichetale primite . Tot ce trebuie sa faci in continuare este sa comanzi din nou produsl dorit si sa introduci codul de reducere la finalizarea comenzii. Noul produs iti va fi livrat in 24-48 de ore.
2. In cazul in care doresti banii inapoi trebuie sa ne comunici in e-mail numarul de cont ( IBAN ) in care doresti sa primesti contravaloarea produsului returnat, banca + numele complet al titularului si iti vom transfera GARANTAT aceasta suma, de regula imediat ce primim si stabilim conformitatea produsului – un termen maxim ar fi de 5 zile de la receptie.